Imorgon fyller jag år

Idag har jag mått lite bättre än igår. Men det känns tufft. Jag vill helst att ingen på jobbet kommer säga " grattis" till mig, jag vill inte att någon ska veta det, då kommer alla de frågorna- hur ska jag fira osv, osv. Jag orkar inte med sånt. En tjej på jobbet gick över gränsen idag. Jag berättade bara om det att ska ut plocka skräp med mina vänner, och min killkompis ska ta med sin jobb bil. Denna tjejen direkt ah har du träffat en kille...jag blev så arg på henne, att hon frågade bara såhär. Jag sa att han är bara en vän, inget mer. Ah har du inte träffat någon kille...det var det sista droppen för mig. vill slå henne att lämna mig ifred med det att jag ska träffa någon. Jag hatar när folk kommer fråga mig om jag har träffat någon, de vet ingenting om mig vad jag har gått genom. J är ute, igen, hon gick till sin kompis , sa att hon ska äta, hon var inte hungrig. Hon vill inte äta hemma, hon undviker nu ofta att jag laggar maten, och hon vill inte äta. Jag har tvättstuga på gång nu tills klockan 21. Funderar att fixa min kextårta nu , kanske bättre att fixa nu när J är inte hemma här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0