Jag är så ledsen...

Jag vaknade redan klockan 5 på morgonen, kunde inte somna om. Igår kväll somnade efter klockan elva, det känns bättre att sova senare, sov ganska bra nu .Dagen började att började gråta redan i sängen, vet inte, allt känns så orättvis. Jag saknar någon bredvid mig. Det är så jobbigt just nu igen. Finns denna mannen men känns fel att åka till honom och sen åka tillbaka, plus han visar inte så stort intresse heller mer. Han skriver ofta , hej hur är läget och det är allt. Idag fyller han år, jag ska inte gratta honom, han grattade inte mig när jag fyllde år. Det är bättre att inte visa något intresse. Det finns någon i bilden, och kan inte släppa honom heller. Det är så jobbigt att se andra som är så lyckliga, här sitter jag ensamma och gråter bara. Jag har J , måste vara stark för henne nu bara. Jag får inte visa henne att är så svag för det. Jag måste släppa alla de negativa tankar. Jag känner mig bara så ensamt. Denna vecka kommer vara två dagar ploggning.På onsdag och på söndag. Det hjälper mig att komma bara borta från mina ensamheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0