Jobbig att vara en tonårings föräldern.

Det är svårt att vara ensamstående tonårings föräldern. Jag vet inte hur klarar att vara en bra förebild. Det känns jobbig när J är nu igen hela tiden med sin bästis. Hon flyttade för några veckor sen, men är tillbaka nu. Jag tror att snart kommer jag förbjuda henne att träffa henne, det känns att det är alltid J som måste vara efter henne, att hon bestämmer och J är hela tiden, ok. ok. Det känns att hon bara använder J. Idag ringde hon att hon är hos sina kompisar, efter ca 5 min ringde hon att de är hemma hos oss. Då smsa hennes kompis mamma, att j och t kan ha själv tråkig, att de ska inte vara med tjejkvällen, de blev sura på andra. Och var här. Nu gick kompis hem att äta sen kommer tillbaka , kanske. J kom hem efter en timme. sur och arg. Låter vara henne. Hon vill inte äta, men vet att hon är hungrig och kommer snart äta vad hon hittar,inte mat... Jag vill inte vara ensamma mer, vill träffa någon nu, börjar sakna just nu mer och mer någon. Men hur kommer jag hitta någon, det är svårt. Jag vill inte gå igen på nätdejting, är rädd för det. Hur träffar man någon , jag vet inte. Det finns någon som jag är intresserad av men han visar inget intresse....jag försöker ju visa mitt intresse. Kanske provar igen tinder, kanske han är där fortfarande, haha, ska kolla . Haha, han är såklart där, vi ska får se om det blir igen match mellan oss. Om man gör det . då vii jag veta varför och vad söker han. Tänk om han kanske vill också lära känna mig, men vågar inte göra det. Det vet vi inte än. Jag kan förstå om det är en gång match, men om han kommer trycka igen den hjärta, då måste det betyda något. Om han kommer inte ta bort match själv. Jag tror att han jobbar helgen nu, vi brukar alltid jobba samma helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0