Liten överskning

Det blev en riktig överaskning idag när kollade min nordea konto helt plötsligt. Jag har tidigare sagt till min mamma, att hon behöver inte skicka pengar...jag bytte bank och hon vet det. Hon skickade en gång till den nya konto...men nu såg att hon har skickat pengar varje månad till mig....jag har 6400 kr på Nordea... jag överförde pengar till min seb konto direkt, skickade meddelande. Det kommer säkert imorgon framme. Jennica gick till en kompis, hon ville gå sen igen äta glass. Vet inte än om det var ok att hämta henne klockan 18 tiden. Jag tänkte att klarar att vara utan FB , i några dagar men kan inte. Redan inne och skickade några meddelande. Det känns bara så mycket med alt som hände med mig, jag känner mig bara så ensamt och ledsen. Jag gillar inte att fylla år, jag vill inte att folk kommer börja fråga , ah hur ska jag fira eller sånt. Jag önskar att skulle ha någon, att vara med, att får den känsla, att någon älskar mig. Jag är alltid i botten, när tänker på det. Jag måste vara stark nu under de närmaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0