Ny vecka

Ny vecka har börjat. Blir det bättre? Hur kommer jag vara denna vecka? Kommer jag bli ledsen ? Det finns många frågorna i luften. Det blir sex dagars jobb, en dag ledig. Men ledig dag , på kvällen ska vi åka ut till Verkö att plogga. Vi skulle gått på lördag men då kan inte jag, och nu kan inte även A- H, och sist D skrev att han ska hjälpa någon annan. Just nu är det två, jag och D som ska plogga. Jag skrev med honom att jag kan gå när är ledig , men har förstått att han vill inte att vi är själva där. Nu är J hos sin kompis. Hon ringde och sa att, oj nu har det hänt något. Hon har tappat bort nycklarna, fick inte komma in hem. Ringde när var kvar på jobbet, om hon får stanna för middag. Jag sa att det var ok. Jag skulle prata med den kompis mamman. Det varit lite upp och ner, och måste hitta någon lösning. Idag fick jobba över, 1, 5 timma. Det var för mycket och stressade inte. Jag tänker inte mer att stressa mig sönder. Imorgon ska börja klockan 10, får lite sovmorgon, men tror inte att blir något, J vaknar tidigt ju. Den vecka ska boka J-s flygbiljett. Det blir en ledig dag efter midsommar. Hon kommer vara borta i två veckor, det känns skönt men samtidigt jobbigt att vara utan henne. Nu försöker jag vara lite mer starkare, inte så mycket stressad, ta livet lite lugnare. Jag låter vara att hitta någon, jag lever livet ensam just nu. Jag saknar någon bredvid men vill inte börja dejta någon, att bli ledsen och besviken igen. Dags att börja lite planera sommaren, har inga riktiga planer, måste hitta kattvakt igen. Jag vill inte lämna katter för länge ensamma heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0