Planering av sommaren

Det närmar sig. Sommarsemester. Det kommer bli Göteborg i några dagar med min väninna och med hennes son. Men J vill inte åka när berättade första gången. Det kan bli lite problem. Jag vill inte stanna hemma hela sommarsemester. Plus har katterna , behöver kattvakt här. Allt är öppet just nu. Kanske kan hyra ut lägenheten när jag är borta. Jag vet inte. Idag har jag tvättstuga, och känns att kommer tvätta mest bara mina kläderna. J slänger bara sina kläderna hit och dit. Det är helt kaos i garderoben, och i hennes rum. För några dagar sen blev riktig arg på henne. Hon hade tagit( använde ) mina bh. Jag köpte tre nya par till mig som kommer använda nu. På morgonen hittade ingenstans två par av de. Frågade J , hon vet ingenting, men sen frågade kan du visa vilka bh har du. Då blev hon arg, ok ok. Hon hade redan använd ett par, som låg i tvätten. Jag pratade med henne då att det funkar inte mer så. Att måste sluta att ta mina underkläderna. Nu kom vi överens att vi ska köpa nya till henne. Det är jobbig period med henne nu. Idag måste gå till stan själv och hämta henne nu, hon vill inte åka själv med bus hem. Men har tvättstuga nu under dagen och tänker inte gå till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0