Sommaren är här

Nu känns det riktigt sommar, men har inte än hunnit att bada. Allt går bra men har haft för mycket på jobbet. I måndags fick jag ett samtal med min chef på morgonen. Jag blev gråtfärdig... jag fick fast anställning ...det hände snabbt, jag trodde inte att kommer får det. Men har utvecklats mycket under tiden och har rätt kompetens för det. Jag blev så glad för det. Allt känns just nu bara underbart. Jag kan leva nu lugnare, men just nu är det viktigaste att ha koll på ekonomi. Det finns mycket som jag skulle vilja göra, med J . Jag vill resa med henne utomlands, bara hon och jag. Vi har aldrig åkt någonstans, bara i Estland, men det är inte som att vara utomlands. Nu funderar att nästa år, vår eller sommaren ska åka till Italien eller Grekland. Det går bra med henne, det känns att hon börjar lite mer se runt om sig, och håller lite mer ordning. Hon gick bada med sina kompisar nu. Jag är ensamma, men det behövs ibland. Vi kommer får en till tjej i gruppen, D-s kompis, nu blir vi fyra. Igår var vi o provade t shirts, vi ska ha egna svarta t shirts, med text. Nästa vecka ska får de klara. På lördag ska vi gå till Verkö, plocka skräp. Redan på morgonen klockan 8 börjar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0