1.november

Ny månad har börjat. Det känns jobbigt just nu för mig, känner mig fortfarande så nere. Jag försöker vara stark, men det är inte alltid så lätt. Igår öppnade igen konto på badoo, nu känner igen att vill ta bort mitt konto. Det kom så många meddelanden, många bara skriver-söt , vacker osv osv. Jag skriver med några, men känns ingen som fastnat. Det står inte alls att jag ä i Karlskrona, visade Helsingborg, och nu nån annan. Jag vet inte hur det plats kom på min sida. Det står helt fel. Men det gick inte vidare, det känns så fel, igen ...jag raderade igen mitt konto. Det finns någon här ute som söker mig. Jag behöver inte slösa bort min tid på badoo, det finns ingen för mig. Idag mår jag bättre nu och det illamående är borta. Snart ska D hämta mig, och ska fixa det sista i skogen nu. När kommer vi sluta, vet inte jag än. Men hoppas att sluta redan senast kl 14 tiden. Sen måste jag ringa till Kalmar till verkstaden, jag behöver fixa den delen. Sen måste besikta snart också. Min planen var redan nu i november. Men vill fixa först den fel. Nu upptäckte att det lyser igen den "service" när man startar bilen. Det var inte när jag servade bilen. Ah det är för mycket som behöver göra nu. Men klarar det. Igår orkade inte gå träna, hade inte ork bara. Imorgon måste jag gå, och köpa nytt månad på gym. Det är bra att jag har friskvårdbidrag från jobbet, att får pengarna tillbaka. Ekonomi är igen i botten, tvungen att låna igen. Men kan låna lite mindre ränta, än använda kreditkort. Två veckor kvar tills lönen kommer, sen betalar skulder som har använt den månad. Och räkningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0