Allt löser...

Det kommer snart att bli bra igen. Efter regn kommer solen ... Idag tog bilen till jobbet, lånade bilen till D. Han kom med sin flickvän. Hon tackade mig att lånar min bil de ...jag pratade med D lite. Han sa att det är bra att jobba, då glömmer man allt annat...han menade att när jag jobbar tänker jag inte på det när jag mår dåligt. Igår vi bara smsa, och sen jag skrev att jag mår inte bra, ungefär att gömmer mig bakom masken osv. Han skrev att tråkigt att höra. Han vet nu att jag är inte ok, men känner det är bra att han började inte undra, vad har hänt, eller varför mår jag dåligt. Han vet inget mer och kommer inte heller säga. Sen när han lämnade bilnyckeln frågade om han kan hjälpa att byta däck Han sa såklart han ska hjälpa mig med detta. Jag kommer nu oftare att använda bilen här att köra. Men behöver börja köra lite extra, att batteri ska laddas upp. De småsträckor är inte så bra. Så att funderar att börja köra kanske här närheten, att åka handla. Kanske ska till Ronneby någon gång att handla. Jag började nu läsa den boken, Olgas omstart. Det finns mycket att läsa, som är bra att veta. Jag använder henne träningsprogram, men började träna lite extra övningar. Jag behöver att träna mage. Det är så konstig och lös hela tiden känner jag. Det känns bra att träna, men börjar fundera att byta gym kanske. Jag vet inte, det börjar kännas trångt nu när det finns andra som tränar där. Jag kommer ju får max tvåtusen tillbaka när året är slut. Så att det är inte så farlig. Jag vet inte än om ska byta gym eller inte. Jag är ju ofta ensam, min kompis kan inte träna när jag slutar jobbet. Hon ska hämta sonen efter kl 3 redan. Nu kommer lönen och försöker ha extra koll vad handlar nu. J behöver nu vinterjacka. Igår kollade lite , visade på Tradera, men hon bara gillade inga där. Jag vill köpa till henne någon som är bra kvalitet och inte som bara hon har en säsongen. Och sen behöver jag själv vinterskor. De kommer jag köpa på tradera. Jag tänker inte köpa nya. Tur att jag har två par höst/ vår skor, har haft de snart 3-5 år. De är läder och håller länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0