Äntligen en ledig helg

Det känns så underbar att vara ledig. Men tiden går för snabbt. Jag har inte planerat mycket. Imorgon tänkte gå till second hand butik, kanske hittar någonting till mig själv. Sen ska hämta ut paket också. Jag beställde en jacka och varma byxorna. Det kommer bli en kall b´vinter, läste jag i tidningen. Det betyder att kommer behöva köra bilen ofta, kommer planera nu minst tre dagar i veckan. Det kommer kosta en del, men kan inte heller låta bilen stanna hemma. Nu insåg att hade slängt mina kvittor, mina gym kvittorna. Jag skulle fått pengarna tillbaka, och nu får jag inget tillbaka. Jag har sista tiden funderat att byta gym. Ofta känns det trångt att träna. Det finns bara en löpband, en crosstrainer, maskiner, osv. Det är trångt när man ä bredvid. Nu har jag kollat runt lite vad kostar det, och tror att kommer att börja lok och motion här. Det ligger på väggen hem. Det kommer vara dyrare än nu, men känner även att vill lite träna var det finns folk. Kanske kommer hitta även nya vänner där. Och kan träna även helgen. Det saknar jag ofta. Det kommer att bli tufft med ekonomi, men känner att har kommit igång med min träningen nu, och har hittat min träningspass, och kan lite till nu. Jag har börjat att skriva ner också nu när jag tränar. idag efter gym var lite ute med J, köpte till henne ny mössa, halsduk och vantarna. Hon behöver nu vinterjacka, det kommer vi beställa på nätet nu. Min ekonomi är inte så bra just nu. Jag betalade mina räkningar och har lite svårt nu, men kommer ny pengar in. Jag hoppas att kan fixa den bilgrejen nu redan nästa veckan. Sen ska D hjälpa mig att byta däck, sparar ca tvåhundra kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0