Barnfri

Ikväll ska J till kalas, och sova över hos kompisen. Snart ska köra henne dit. Sen ska hem , och fixa mig själv. Jag ska till bio ensam sen. Det känns så skönt att göra det. Jag går inte ofta på bio. Det blir årets första biobesök. I början tänkte att frågar någon från jobb att följa med. Men känns att behöver gå själv att får andas lite extra. Jag har tre dagar kvar att jobba tills ledig dag. idag var efter jobbet på gym, det börjar kännas nu mer och mer, att trivs inte alls mer där. Vet inte om ska gå dit i detsember, eller sparar de pengar istället till nästa år. Jag kommer byta gym. Det är säker. På morgonen såg i minnen på fb , att jag och D blev vänner för tre år sen. Han blev ju taggad i denna inlägg, men han skulle godkänna det att det skulle synas i hans sidan. Men det gjorde inte han. Eller han inte sett den inlägg. Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0