Dagen...

Dagen gick bra. Vi var i skogen, och fixade en del. Bara den sista kvar, ca två timmars jobb. Det bestämde vi avsluta på lördag. D och J( Johan) pratade igen om Hallowenfest, de ska gå på lördag. Det hade även jag planerad med min väninna, men känner inte mig hel att gå dit. D frågade om jag ska också ut, jag berättade honom om jag kommer lappa ihop mig, då går jag. Det känns som vanligt, det gör ont. Men känns att det kommer bli tuffare nu efter dagen som varit. Jag sa till D, att hans gamla lägenhet är ledig igen, han sa att han vet och hade sökt den...jag blev överraskad ...Sen berättade han att han kommer gå isär i från sin flickvän...att det är för mycket sista tiden, att det känns inte bra. Jag vet att han sade tidigare att allt går upp och ner, men sen sa att allt var bra mellan de. Men nu kommer det vara slut mellan de.... jag sa bara att det är tråkigt att höra, inget mer. Jag är så rädd nu för det att det kommer väcka alla mina känslorna tillbaka nu. Jag är så rädd för det. Vi har lärt känna varandra mer under den året nu, vi är vänner. Han vet ju vilka känslorna jag hade med honom, vi tog paus , att han fick vara med henne. Sen sökte han upp mig, och vi började umgås. Men bara med de uppdrag, som vi gör i skogen, och plocka skräp. Jag visste/ kände det själv att de kommer inte hålla ihop så länge, att de kommer gå isär. Han bor ihop med henne, men söker egen lägenhet nu. Jag behöver ta det lugnt bara nu, och inte tänka för mycket på det just nu. Kanske helgen kommer x hit att träffa J. J vill inte att han kommer, men kan inte göra inget, om han kommer. Han ska bo på hotell. Ikväll skulle han höra av sig, men har inte än gjort det. Imorgon måste jag träna, hämta ut mina paket, tanka bilen, och ringa till Verkstad. Jag måste fixa den grejen i bilen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0