Det blir bra snart igen...

Idag jobbade och kunde hålla min " mask" som vanligt. Det går som vanligt, jag pratar inte mycket om mig, jag litar inte på någon mer i mitt liv just nu. Det är en tuff period för mig just nu. Jag känner att tänker mer på andra än på mig själv. Jag måste tänka på mig i första hand nu. Andra har sitt eget liv, och kan inte mer komma och göra ont till mig. Efter jobbet gick och tränade, tre dagar i veckan träna känns helt ok. Sen åkte och handlade, nu är hemma och laggar maten. Sen märkte när jag tränade att D hade skickad ett sms. Han skickade en gammal bild, och frågade hur många säckar vi hittade. Jag svarade att det var 19, han minndes att 18. Att det skulle vara på vår sida, men han hittade inte. Jag svarade om det var jag som lade upp, då syns det inte. Jag förstår inte poängen varför han frågade det, om han vet det. Han skrev säkert till mig till messanger, men såg att jag fanns inte där, sen smsa. Jag vill helst vara ensam, inte prata med någon just nu. Han måste förstå att jag mår inte alls bra, att jag försvann igen på fb. Han svarade inget mer tillbaka nu. Nu svarade han. Ja, han trodde att han lade upp den bilden, sen frågade om han kan låna min bil på torsdag kl 16. Jag svarade om han är snäll. Sen kom x igen tjafsa, först han smsa att han hade bokat hotel, och åker till J, nu vill inte J att han ska komma hit. Och nu vill J åka själv dit.... han är likadant nu. Så att jag måste köra henne till Kalmar, och sen hämta henne. Jag vet inte, men det blir så krånglig den hela körning fram och tillbaka. Jag svarade inget mer tillbaka. Och nu pratade med J, hon vill inte att ska köra henne... Hur länge man orkar lyssna den tjafs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0