En dag i taget

Jag försöker ta en dag i taget just nu, men det är svårt. Det behövs planeringen. Nu planerar jag med x J-s jul. Hon ska åka till honom, och åker tillbaka innan han ska åka till Pakistan. Han har semester, igen. Jag förstår inte honom på riktigt. Varför tar han semester mitt i vinter. Sen när J har sommarlov, hon kan inte vara ensamma hemma . Det vill inte jag, och tänker inte låta henne åka heller, att andra ska ta hand om henne. Det funkar inte för mig. Han bara är dum i huvudet, på riktigt. Jag känner ingen som gör mot sin eget barn såhär. Idag på jobbet blev jag så förbannad. Igen. Tjejerna skojade med mig att de ska hitta till mig nån kille, om jag vill ha lammkött. Att jag är så ensam, jag fattar inte varför de gör så för mig. Jag sa inget tillbaka riktigt, men blev ledsen för det men visade inte mina riktiga känslorna ut. Jag behöver ingen i mitt liv, som " hittar" till mig någon. Vissa människor är bara så sjuka. Jag kommer mer och mer undvika mina arbetskollegor på jobbet. Det är så jobbigt för mig. Imorgon är planen att träna på morgonen, åka och tvätta bilen och kolla verkstaden om de kan hjälpa mig, om inte ska kontakta Kalmar igen. Men kollade att det finns en verkstaden i Olofstrom, men det är också så långt att åka. Men hoppas att får hjälp från Mekonomen,en liten chans har jag för det. Men ingen ide att vänta så länge. Sen ska ringa några samtal som är viktiga för mig att fixa. Och sen ville D låna min bil, imorgon, han sa inget varför. Men kanske behöver använda släp. Men är snäll att hjälper honom. Kanske ska fråga honom att hjälpa att byta däck,vet inte än, om ska fråga heller inte. Det blir kanske tufft igen att se honom. Vet inte. Nu ska fixa lite grejerna .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0