Ensamhet blir jobbigare

Det känns igen jobbig.....tårarna rinner. Jag är så ledsen. Jul närmar sig och snart ska många prata om det. Det är extrajobbig för mig att höra det allt. Om det allt bara skulle vara över...om man bara skulle ha någon. Jag börjar sakna mer och mer honom...D...jag vet inte men allt bara öppnas upp. Allt. Hur vi träffades för tre år sen, hur glad jag var när träffade honom, när jag blev lämnad av J samtidigt. Alla de känslorna gör bara så ont. Ibland kollar runt på Fb. Nu märkte att han blivit vän med en tjej, som jobbar också på Scandic. Jag vet att hon är singel. Jag vet att jag är avundsjuk ibland, men försöker inte tänka på det så mycket. Jag vet inte hur går det med honom och flickvännen....om det gör slut eller fortsätter att vara ihop. Jag vill inte fråga heller. Och nu tänker hela tiden på det sista, när han frågade om jag är kvar på HP... Jag är bara så livrädd just nu...om det är slut mellan honom och flickvännen och han kommer träffa någon ny och bli ihop. Det kommer inte jag överleva denna gången. Jag har varit med detta, redan två gången, då överlevde det, men blir jobbig för mig om han kommer träffa någon. Om det kommer hända kommer jag undvika honom mer och mer, och kommer avbryta allt kontakt. Det kommer jag göra. Jag har kvar alla de känslorna, som bara inte försvinner. Imorgon han ska hjälpa mig att byta däck, när jag jobbar. Jag fixade däck redan i bilen. och klockan 10 han ska ta bilen. Sen skrev honom att minns inte helt men kanske saknar nån verktyg...och han skrev tillbaka nu att han ska ringa mig klockan halv sju, men har inte än ringt. Varför kan inte jag träffa någon, varför är jag ensam, varför tänker jag bara på honom.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0