Ensamma bara någon timme till..

Jag är ensamma , J är ut med sina vänner och gör - bus eller godis. Hon kommer snart hem säkert. Idag hann fixa nästan allt som planerade. Fortfarande inte kommit vidare med bilen. Mekonomen nästa stopp, om det går inte där felet, ska igen kontakta Kalmar. Det är inte lätt när man har bil. Idag hann jag även träna, det känns i kroppen att kommit igång nu ordentligt. Tre dagar på gym, kan lite även träna hemma. Jag beställde de mini gummiband nu, de hjälper mycket nu med träningen. Imorgon vi ska ut igen till skogen. Det sista biten kvar, sen är det klart. Det allt börjar bli tuffare nu med det jobbiga känslan, jag känner att de känslorna kommer sakta tillbaka med D. Jag är så rädd, att kommer närma själv för honom. Allt är bara såhär...att jag visste innerst inne det redan tidigare, att det kommer hända. Samt tänker/ drömmer om honom länge. Jag har försökt hela året att inte visa de känslorna, att vi är bara vänner. Jag är rädd att komma för nära med honom. Vi är bara vänner. Han vet mina känslorna, är rädd att han kommer själv att närma sig . Jag vet inte. Men måste vara stark nu med de känslorna. Jajaja imorgon de ska ju gå ut, tror att de ska också till Statt, det var i början även min plan. Men vet inte än om ska gå eller inte. Nu ska börja lagga middag och diska som finns i köket. Jag bakade idag lite bullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0