Halloween

Ikväll är det hallowenfest. Festen jag har väntat så länge och planerade att gå dit. Men känns just nu att kommer sitta hemma och gråta. Allt känns bara så fel, jag vet inte om klarar att vara där i folkmassa. Gråter. Hela livet går upp och ner. Efter det vad jag fick veta från D...det känns tufft för mig mycket mer just nu. Att han kommer bli singel och kanske hittar någon annan. Det vet inte jag än. Men alla de känslorna börjar komma tillbaka nu. Jag har kvar de känslorna. Jag måste vara stark att inte gå själv över gränsen. Igår var jag tillbaka på fejjan, jag är sakta tillbaka. Nu har varit extra noga, vad jag delar, slutade följa mina vänner, som har gjort mest illa för mig. Jag har inte än tagit de i min vänlista, men kanske kommer jag göra det med tiden. Nästa vecka ska börja jobba igen. Där måste jag vara extra starkt, och nu har lärt mig vem kan lita på, vem är mina vänner ,vänner som går inte vidare och säga bara lögner. Jag hatar de personer just nu så mycket, och undviker de helt nu på jobbet. Nu finns det två personer, som skvallrat bara skit om mig. Nu behöver ta det lugnt och gå vidare med mitt liv. Det känns underbar att kunna börjat träna nu och har mitt mål nu att komma i form. Igår gjorde en bild, och märkte redan att kroppen har börjat se ut annorlunda. Jag kommer följa efter det program som jag skrev ner. Det känns lagom för mig. Nu ska snart byta kläderna, packa väska för två timmars arbete i skogen med mina vänner, kommer ju träffa nu även D. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0