Höst

Det är höst och känns ibland för kallt. Men måste hålla ut. Idag tog igen bilen, jag är van att åka nu oftare. Imorgon ska träna, då är det igen bil som gäller. J ska till kalas imorgon klockan 19, sen tänkte gå till bio senare på kvällen. Finns en film som skulle vilja se. D hade sett den och sa att det var jättebra filmen. Idag han skrev mig och undrade bara om en tjej som var med oss i gruppen lämnade tillbaka sin t shirt. Jag svarade att ja, hon lämnade till mig. Han vill ha t shirt, så att lämnar det till honom på måndag när han ska byta däck i min bilen. Samt tänkte lämna en liten choklad till honom som tack. Jag är så glad att har honom som vän. J är hos kompis, vet inte när hon ska komma hem. Men tror att hon kommer snart hem. Idag fick samtal , jag fick redan nästa månad en tid till tandläkare. Undersökning, som kostar 950 kr, men kommer får ju 300kr ner i priset. Nu går det igång, mina besök hos tandläkare, och vad det kommer att kosta. Det vill inte jag tänka just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0