Ledig lördag

Jag vaknade redan vid klockan sju på morgonen. Det går inte att sova längre. Mitt i natten vaknade ca klockan tre. Det känns att det är fortfarande svårt att sova på nätterna. Jag tar ibland de tabletterna, det funkar ibland men inte alltid. Dessutom är de dyra. En paket ca 60 tabletter kostar nästan tvåhundra..Allt kostar för mycket. Nu måste hitta en jacka för J, som tänker inte ta för kredit. Betalar med hennes pengar. Kris just nu i plånboken, men kommer får nästa pengar nästa veckan. Nu kommer redan nu pratas om jul. Jag hatar det så mycket just nu, alla kommer prata på jobbet. det ska firas såhär osv. Sen kommer man fråga hur ska jag fira. Och vad ska jag svara. Jag tänkte att kommer säga bara att ska fira med någon vän med. Ingen ska inte behöva höra det att kommer vara ensamma under jul. En vecka innan jul kommer jag vara ledig, ca fem dagar. Sen när ska J kommer hem är jag också ledig ca en vecka. Jag har ingen aning vad ska göra. Och vad ska köpa till J för julklapp. Jag funderade hela tiden att skaffa ju ny säng. Men vet inte om ska köpa eller inte. Det kommer kosta ca fem-sex tusen, Jag kommer köpa på kredit. Den månad kan betala bara kanske femhundra, kanske tusen inte mer. Sen har jag kvar att betala tvåtusen. Jag trodde att klarar betala av det och köpa sen sängen. Jag vet inte än. Måste tänka så mycket på det just nu. Vilken storlek, funderar att minst 120cm bredd kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0