Lördagskväll

Ikväll skulle J gått till sin kompis kalas, men det blev inställd. Igår kväll sms till hennes kompis mamma bara o frågade om J ska ta med egen täcke o kudde. Det kom ingen svar och senare J sa att det är ingen kalas nu, att det är nästa helg. Jag tror att det blev ingen för att hon hade inte alls pratat med sina föräldrarna att man fick sova över. Jag är helt säker på det. Konstiga folk finns överallt. Idag skulle skicka ett meddelande till en vän som jobbar med mig, det var nånting med jobbet. Hon skrev att hon försökte ringa mig men jag är blockerat henne på Fb. Jag förklarade att har bara inaktiverat/ pausat , inte blockerat henne... Jag känner fortfarande att behöver vara borta därifrån. Det känns för tufft med allt. Snart kommer jul och sen kommer många dela sina inlägg, jul hit och dit, det ska ätas och alla julklappar delas med sina vänner, och alla julhälsningar. Via FB. Det är ingen för mig. Jag kommer skicka bara några sms till närmaste vänner, och skicka julkort hem till Estland. Det känns för mig fortfarande tufft. Det är jobbigt att vara ensamma hela tiden. Jag saknar någon så mycket, jag tänker på D, men försöker att inte skicka nån meddelande till honom. Nästa helg vi skulle gå och plocka skräp. Bara han och jag. Jag väntar nu att han ska kontakta mig. Sista sms vi skickade var mer om honom och hans flickvän. De skulle pratas och se om de ska gå isär eller fortsätta bo ihop. Nu känner mig att hålla borta ifrån honom. Om han kommer göra slut även med henne. För att är rädd för det att han kommer träffa någon ny, och sen kommer jag bli så ledsen igen. Jag har kvar de känslorna . Det har inte försvunnen. Vi är vänner som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0