No FB...AGAIN

Jag tog bort igen, inaktiverade konton. Det känns bara för mycket igen, kunde inte vänta den att får veta om vann denna tävlingen. Kanske aktiverar igen konto imorgon, kanske inte. Vet inte. Jag mår så dåligt nu, har varit nere hela eftermiddag nu. Bara gråtit och gråtit. Jag vill inte vara så ledsen nu, men allt känns bara så jobbig. Jag försöker vara stark, men det är svårt. Idag fick sms, och X frågade om J vill fira jul med de. Han ska jobba jul, men hans " fru" är ledig. Jag frågade J, hob vet inte. Ikväll ringde x till J, de pratade. För mig spelar det inte så stort roll, men kommer kännas mig ganska nere när hon ska vara hos pappa, jag vill inte vara ensamma under jul, igen. Det kommer vara tufft. Men samtidigt behöver jag vara utan henne, att få andas lite. Nu vet inte om hon ska åka eller inte dit. Om hon kommer åka, kommer vara kanske en vecka utan henne. Hon var sist hos pappa för tre år sen. Jag läste mina gamla inlägg, och hon var borta när jag hade den tid när jag blev lämnad av J, och hittade D. Det var bara en dag/kväll när jag var så glad att kunde träffa honom. Innan jag kollade fb sida, D-s sida. Jag funderar ofta på den. Han har inte haft långa förhållanden, kollade att han har ofta varje år någon. Om han kommer nu gå isär även ifrån henne, kommer han ju träffa säkert någon ny. Jag vet innerst inne, att han är rädd kanske nu när kommer vara ensam, att jag kommer kanske vilja ses honom, igen. Han har krossad redan en gång mitt hjärta, och han vet om mina känslorna....Jag måste just nu visa mig stark, men allt känns jobbigare och jobbigare just nu. Efter dagen känner jag mer rädd att vara nära honom. Det gick inte hela vägen, en chans.... med FB. Jag låter det vara, jag är kvar där, aktiverade konto igen. Om kan vara utan att loggar in. Jag har klarat det i några dagar, men kommer jag klara det igen. Jag känner att är ofta där hela tiden. Men ska stanna kanske bara en till dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0