Onsdag

Idag var jag ledig...från jobbet. Men planerade redan förra vecka att åka ut till Verkö. Med min vän D. Vi plockade ca 10 säckar skräp, och lite till. De stora sakerna lämnade vi kvar, att ta de nästa gång vi ska dit igen. Det kommer bli nästa helg på lördag. Efter det var vi i Pizzeria. D kunde inte låta bli, och beställde kebabpizza, han var så sugen att äta kött. Han varit vegetarian i ca 10 år. Han blev helt kört när han tog det första biten. Det var samma smak. Sen körde han mig hem. Det var en sak han undrade, och nu bara tänker på det. Varför frågade han det? Det är inte hans sak om jag gör det. Han frågade om jag är kvar HP( nätdejting). Vi fick första kontakt där för ca 4-5 år sen. Jag fattar inte att han frågade det och varför han undrade. Jag svarade ju ärligt, att jag är inte kvar där, att var länge sen där. Jag vet inte varför han gjorde det. Ville han veta om jag letar efter någon, kanske tänkte att jag träffar någon därifrån. Jag frågade inte tillbaka att varför han frågade det. Sen vi bara kramades. På måndag han ska hjälpa mig att byta däck. Han ska göra det under tiden jag jobbar. Det skulle vara lättaste för honom. Det kommer vara några till gånger vi ska ut och plocka skräp, han har så många planer nu vart ska vi plocka och allt annat med. Nu är det dags att lägga sig. Nu blir det fem dagar på jobbet, plus träningen efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0