Snart är det jul

Julen bara närmar sig. Tiden jag känner mig så ensamt. Denna jul kommer bli som för tre år sen. Jag minns fortfarande allt detta hur lycklig jag var innan dess, och sen bara allt blev krossad. Nu måste bara ta det lugnare, inte tänka för mycket på andra. Jag vet inte än vad ska jag köpa till J för julklapp. Hon kommer fira jul hos pappan, men kommer ge någon julklapp innan hon åker, och sen kommer köpa något efter jul. Men vad, det vet inte jag än. Hon är så gräsen när man tänker på kläderna, eller sånt. Den månad är inte än slut, har en del att betala räkningar. Jag räknar varje krona just nu. Och har inte än betalat av min kredit, vet inte hur mycket/ lite kan betala den månad. Och bilen, väntar fortfarande min delen, har inte än fått den. Hoppas att får nån svar snart av verkstaden, de sa att det är ca en veckans tid, en vecka har gått nu. Kanske redan imorgon kan byta däck, ska ut med D igen plocka skräp, han har inte än svarat något. Och börjar längta efter våren, ca tre-fyra månader kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0