Söndag

Idag jobbade jag igen över. Nu blev det ca två timmar extra. Det behöver jag, jobba över. Extrapengar. Nu fick parkeringsböter trehundra vid parkeringen hemma.. Känns att behöver köra bilen nu varje dag till jobbet. Jobbigt blir det. Idag smsa D, bara frågade om jag är ledig i veckan, osv inget mer om bara vår uppdrag. Veckan har gått snabbt. En hel vecka utan FB, det känns så bra. Jag smsa till min mamma, skrev att är inne på FB. och att allt är bra med oss. Nästa vecka kommer lön, men måste klara mig tills torsdag nu. Imorgon ska åka handla, men bara de som behöver att ha hemma, att fixa middagar. Fick pant från jobbet, blir ca 40-50kr kanske. Känns bra. J var hos en kompis i stan, igår var denna kompis hos henne. Det känns bra att hon umgås med sina vänner. Imorgon är ledig, och planerar posta några post, träna, handla, skicka mejl till Kalmar igen, de ska beställa den grej till mig, men behöver en bild närmare, att får rätt produkt. Tiden går så snabbt, snart är året slut och ny år börjar. Det kommer bli bättre år nästa år, jag vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0