Tårarna...

Tårarna bara rinner,,, Jag klarar det inte mer. Idag var vi i skogen igen. Det gick sådär. Det kändes redan i början, att det blir tufft för mig. Att kunna se honom. Men höll mig hela tiden stark tills jag kom hem. Sen började jag bara gråta. Jag vet att han märkte , att jag var inte ok. Han frågade igen om ska ut ikväll. Jag svarade bara att tror inte att klarar inte stora folkmassa just nu...Sen släppte han ut mig i bilen, kramade, tackade för idag. Jag kunde inte se honom i ögonen... bara gick. Jag ville bara komma hem. Nu duschade, dricker lite kaffe, gråter. Jag klarar inte det en gång till, jag klarar inte. Nu har jag alla de känslorna tillbaka. Hans flickvän ringde, de pratade som vanligt. Det gjorde så ont att höra de prata. Jag vet inte om kommer nästa gång följa med honom till skogen. Nästa vecka redan. Det gör just nu fruktansvärt ont i hela min kroppen. Nu är jag på fejjan tillbaka, men kommer försvinna igen. Jag väntar bara den tävling som var med, tatoo. Det kommer vinnare i helgen, hoppas såklart att jag kommer vinna den, men vet inte det än. Efter det kommer la ner igen fejjan. Tills jag känner mig redo att ha kontakt med andra. Ikväll skulle gått ut till fest, men klarar inte det just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0