Väntan...

Nu är det väntan. Jag väntar ny något svar från Hälsohuset, sen från tandläkare, sen från verkstaden. Och mina paket. Jag beställde matsmart, tyckte det fanns nånting att handla där, inte så mycket men mycket just eko. Sen beställde igår en jacka och ett par vinterbyxorna till mig själv. J tyckte inga jackor som jag visade. Det blir svårt att hitta jacka till henne. Det börjar bli kallare nu. Hoppas att helgen vi kan hitta något. Inte så dyrt. På morgonen gick tillbaka till FB. Lade en ny profilbild. Nu har inte jag ingen fb i mobilen, och vill inte heller ha den. Det är bättre att ha den bara i datorn. Jag klarar det. Nu försöker att inte vara mer så aktiv som tidigare. Loggar in bara på morgonen och på kvällen när är hemma. Inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0