Vinter på väg

Det känns just nu mer att det börjar bli kallare och kallare. Idag fick hjälp av D, han byte bildäck under dagen jag jobbade. Igår vi pratade lite i mobilen. Lite om planer och sånt. Han vill låna min bil nu på lördag. Vi ska köra bort nu skräp som finns lite olika ställena. Kanske på fredag han behöver redan bilen, att hämta släp. Vet inte än hundra % . Jag börjar känna igen så himla ensamt och ledsen, tiden går så snabbt. Jul närmar sig och allt är bara upp och ner. Om man bara ska inte vara ensamma , det är min önskan. Allt gör så ont, när alla bara pratar om det. Ingen som bryr om mig, ingen vet att kommer vara ensamma. Ingen...men måste vara stark själv, gömma mina känslorna bakom masken som jag bär....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0