Allt känns hopplös

Just nu känner mig igen så nere. Efter det allt igår, som jag upptäckte. Det kan vara sant men samtidigt kan det inte stämma helt. Varför annars han skrivit i början absolut kan vi ses, osv. När han är( var ) tillsammans fortfarande med sin flickvän. Han sagt att han är singel. Just nu vill bara släppa honom och gå vidare med livet. Men det är så jobbigt, när man har bara drömt om honom, hoppades så mycket att träffa honom. Jag har väntat att kunna träffa honom. Han är som han är. Det är bättre att inte tänka på honom så mycket. Men som sagt det är svårt när han är i mina tankarna, han finns i mitt hjärta kvar. Jag kom hem och fick reda på att J har inte ätit ingen lunch nu, bara mackorna. Jag blev så arg på henne, nu finns det ingen bröd kvar tills imorgon. Jag handlar inget imorgon. På måndag ska får lön och ska åka och handla på morgonen, tror jag. Det är lättaste. Sen ska träna. Samt tänkte jag åka imorgon och tvätta/ fixa bilen. Eller på måndag Vet inte än när. Men ska tvätta alla de trasorna, för att kommer behöva de när tvättar bilen. Måste torka det torrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0