Besviken och hopplös

Det känner jag mest just nu. Igår hoppade jag ett svar av honom. Men fick inget. Han var online, men läste inte alls min meddelande. Han svarar inte ofta på mina meddelande direkt. Han svarar ofta några dagar senare, eller någon vecka senare , eller inte alls. Det är ingen ide att bara vänta att han ska svara. Han svarar när han vill och kan. Snart ska iväg igen med D, plogga som vanligt. Det blir inte så länge, i några timmar bara kanske. Men sen är det gjort för i år. Vi kommer inte mer att gå och plocka s¨å ofta nu. Imorgon ska börja lite senare att jobba, kanske tidigare om kommer får sms. Men innan jobb ska gå och träna. Det är planen, och träna minst i tre dagar denna veckan. Planen är att träna på torsdag och sen även på fredag. Jag känner att vll komma igång nu ordentligt med träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0