Blåsig höstdag

Det blåste i natten så mycket att var vaken redan kl3 mitt i natten. Det börjar kännas nu riktig höst. Jag längtar efter våren, och räknar redan när kommer det. Jag försöker ta det lugnt. Nu tänker - nu är det snart november, höstens sista månad. Sen blir det vinter månader, tre. Det var ju augusti inte länge sen. Tiden går snabbt och snart är det mars och våren. Hela livet går så snabbt. Största önskan är att träffa någon. Jag vet att kommer träffa någon innan jul...jag känner att någon kommer i mitt liv. Igår kom min bok- Olgas omstart. Jag bläddrade genom bara, men finns mycket att läsa där. Det finns en tremånaders träningsprogram, som tänkte att ska börja följa. Det finns tydliga förklaringar för övningar. Just nu känner mig omotiverad och har ingen som kan pusha mig att träna nu ordentligt. Imorgon blir det gym, och sen även på fredag. Det är min plan. Imorgon ska lämna bilen till service, jag hoppas att det kommer inte vara några stora fel att fixa. Jag tog ut pengar, de sista pengar som sparade. På torsdag skickar x underhåll, och J behöver nya skor för hösten. Nästa vecka är jag helt ledig, känns bra att ta det lugnt. Tanken var att gå ut hallowen. Men just nu känner jag ingen lust att gå ut. Jag känner att behöver tid att vara själv, jag har ingen lust att träffa folk. Allt känns för tungt just nu. Särskilt nu när jul kommer...vill inte tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0