Dags att se framåt

Jag måste gå vidare och lämna det gamla bakom mig. Idag är jag ledig, och mycket att göra nu. Ska ta badrummet snart innan ska iväg. Sen ska åka och tvätta bilen, det måste jag göra. Det behövs. Sen gym och träffa J i stan vid kl. 15.30. Det gör ont i mitt hjärta fortfarande, var så rädd att han kommer ta bort mig som vän. Om hon pratade med honom igår nu och kanske sa vem hade berättat det. Men känns att det samtal bli bara mellan oss. Hon hade rätt att veta, om sin pojkvän. Nu är det kvällen, och tänker fortfarande på honom. Varför är det så svårt att glömma bort honom. Jag tror att såg hans son med sin mamma( hans x) på maxi idag. Och jag tänkte att kommer träffa honom på maxi med sonen...vad är det som händer . Jag ser sakerna....jag ser vad kan hända... Det känns så konstig. Jag får känslan att hans flickvän kommer göra slut med honom.. jag tror inte att hon kan lita på honom mer. Jag skulle inte klara fortsätta att ha förhållande med någon som har redan kontakt med andra och " kallar" inte att man är redan uppdagen. Jag vet inte ju om det kommer vara slut mellan oss. Men känner så. Bättre att lämna det allt bakom. Det är bäst för mig. Idag var ute med J, handlade igen för mycket. Mest för henne. Men nu blir det mindre att handla rest av månaden. Vi ska åka till Polen och behöver även lite pengar för det resa. Idag fortsätter min tröjan, det är snart klart. Nu ska kolla en serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0