Det gör ont men det går över

Det gör just nu så ont i hela min kroppen, vill bara skriva av mig. Jag kollade att han var senast online för 5 timmar sen. Hur kommer det gå med honom. Kommer hon ifrågasätta honom eller låter det vara. Om jag skulle vara hon, skulle jag mått så dåligt. Jag vet inte ju , kanske hon är så ledsen nu, eller bara skiter i det. Men det är hans pojkvän som har problem. Hur kan det funka när man är otrogen. Jag försöker just nu inte tänka på det, men tänker så mycket på allt. Kanske ville han inte säga till mig att han har flickvän, kanske att bara ha mig i framtiden ...det vet inte varför var han inte ärlig med mig. Varför ljög han till mig? Det är det största frågan just nu. Jag vill bara släppa det och gå vidare, men det gör så ont. Ingen som vet om honom,bara några vänner som jag har berättat om honom. Hur glad jag var när fick hans meddelanden. Jag var som " i himlen" , Jag trodde jag har träffat någon att bli kär i. Nu tänker jag på det,om hans tjej kommer kolla hans mobilen, och meddelanden mellan oss. Om han har kvar alla meddelanden. Jag vet inte. Det är inte första gången det händer, det händer ofta med mig, jag kommer upp igen som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0