En dag i Kalmar

Ja, idag var jag med J i Kalmar. I Ikea köpte äntligen till henne stolen, hon kunde inte välja men sist hon bestämde. Nu kom vi hem och fixade direkt. Vad hände mer där...jaja. Jag trodde inte mina ögonen. Vi var på väg till bilen, men ville gå till toa innan vi skulle köra hemåt. Och vem såg jag där. Denna kille var med sin sonen där. Jag tänkte i hela mitt hjärta att säger " hej"...men klarade inte. Jag vet inte varför. Han såg inte mig kanske. Men vi gick förbi varandra. Sen tänkte om skulle sagt hej , kanske skulle hans son börjat undra vem var jag, och han känner inte mig så mycket. Hela vägen hem bara tänkte. Hur hamnade vi så. Att vi träffades helt plötsligt. Det måste betyda något. Jag har tänkt och tänkt på det. Jag drömde några gånger att kommer träffa honom i affären, t ex ica med sin sonen. Och nu träffade honom på Ikea. Såklart kunde inte låta bli. Jag skickade meddelande honom , bara frågade om han var på Ikea, och tror att såg dig där. Jag väntar inte direkt nu att han ska svara tillbaka. Men kan inte vara, varför jag sa inte " hej" , bara skulle sagt det. Och varför träffades vi så. Det var meningen..Jag vet att måste ta det lugnt nu och inte börja drömma om honom igen så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0