En höstkväll

Snart är klockan nio på kvällen, J ska somna snart. Idag har jag tänkt igen på honom, på hans flickvän. Det finns så mycket som jag skulle vilja veta. Hur tänker nu denna tjej, om hon har pratat med honom, frågat honom, har de gjort slut...eller fortfarande är de ihop trots det som jag skrev henne...det vet inte jag. Jag tänker inte skriva honom själv mer. Och väntar inte heller att han ska skriva mig, men vi är fortfarande vänner på fb. Konstig är att tjejen har inte mer frågat mig. om jag skulle vara hon skulle jag vilja veta allt och skulle vilja sett nåt bevis...men hon ...vet inte...kanske hon tänkte bara att jag skrev bara bullshit henne, och tror inte mig. Men det är hennes liv, om hon vill fortfarande vara ihop med någon som är otrogen. Igår kväll skrev en gammal kille till mig, jag blev överraskad att han skrev mig. Bara frågade hur går det med mig, och skriver att han har inte glömt bort mig osv. Jag skrev bara att glöm bort mig, att du har väl nån tjej nu.Han skrev inget tillbaka. Sen såg att han bor ihop med nån 55 åringen... Imorgon kommer jag inte hinna att träna, tänkte att hade tvätt idag, men sen upptäckte att det är imorgon. Jag kommer inte hinna träna och sen skynda mig hem. Kanske tar en runda på lördag istället att hålla igång. Jag börjar kännas lite starkare mig lite, men behöver mer träna att få lite muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0