En ledig helg som har börjad

Det känns för mycket att göra denna helgen. Imorgon ska åka med J till Ikea, hon sa i början att hon vill inte åka. Men sa nu att om vi ska åka dit att köpa skrivbords stol. Hon berättade hemma för några veckor sen, vad hon vill ha i sitt rum och hon skulle behöva en nytt stol. Jag har inte möjligheten att köpa allt på en gång, men försöker köpa till hennes rum sakta nu. Hon behöver även ny säng nu. Den tänkte jag köpa för julklapp, eller när hon fyller år. Hon fick sin pappas gamla mobil och är fortfarande arg på honom. För att hon fick igen gamla mobilen, att han vill inte köpa till henne ny mobilen. Nu har hon lugnat ner sig lite mer. Just nu håller hon på städa sin rum. Nästa lördag är det 90 tals fest på Statt, vill gå dit så gärna. Nu frågade en vän, men hon ska ha vänner på besök, och kan inte följa med. Nu vet inte vem ska fråga mer, som vill följa med. Kanske ska fråga en annan kompis, men tror inte att hon vill komma. Hon ska med sina vänner ut säkert. Hemma har jag börjat fixa lite grejerna, det behövs rensa mycket här hemma och ha ordning och reda. Det finns mycket som jag skulle inte behöva. Men snart känns det bättre med allt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0