En regnig dag

Idag var jag ledig men kunde inte stanna hemma. Det var planen att vara hemma och fixa grejerna hemma. Jag måste rensa hemma nu allt, det finns så mycket skräp som måste bara slänga. Nån dag måste göra det. På morgonen åkte vi , jag och en vän, D till Verkö. Vi plockade skräp. Det börjar blir nu kallare och kommer inte vara så ofta ute nu. Sen kom jag hem, åt lite och sen mot stan. Tränade med en tjejkompis. Det är kul att börja träna, men måste träna oftare nu. D sa att styrketräna minst fyra dagar i veckan, sen får man se resultat. Den vecka kommer gå efter jobbet på torsdag, tänkte jag. Och planerar att springa. Jag fick ledig under höstlov, tänkte åka till Göteborg, men J vill inte åka, hon vill inte träffa pappa. Nu sa hon att hon vill åka båt istället. Jag kollade lite igår, med båtpriser. Det var inte så farlig pris. Ca 2-300 kr för kryssning till Polen. Vi har bott här i ca 2 år, och inte än åkt båten. Tycker det ska vi göra nu. Det är tråkig att sitta bara hemma annars hela höstlov. Samt vill J gå ut med sina kompisar, och busa. Ny månad har börjat, det blir tufft månad. Jag måste serva bilen, kostar ca 1500kr, sen ska boka tid till besiktning i nov. Sen kostar resa till polen, vi kommer säkert att shoppa där också. Jag försökte igår sälja mina disktrasor men ingen som är intresserad, jag sänkte priset. Nu ska försöka sälja lite J-S smaåkläderna, kanske kommer får in lite fickpengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0