Höstkväll

Det är solen kvar ute. Snart ska gå ut och tar en lugn löprunda med promenad i skogen. Jag bara känner att behöver lite lugn och ro ute i luften. Samtidigt håller på med tvätten. Det är så jobbigt att tvätta, när man har för mycket tvätt och torktumlare och torkskåp funkar dåligt. Det blir igen blöt tvätt att torka hemma. Finns inget att göra mer själv. Allt går som vanligt. Igår bokade tid för bil service. Om två veckor ska serva bilen, innan dess ska åka och tvätta bilen och även vaxa. Jag vet inte än om J ska till sin pappa eller inte. Han vet inte sitt schema, men tror inte att han kommer vara ledig. Om han är ledig är han det kanske i nån dag. Nu räknar inte mer med honom, J stannar hos mig. idag började jag fundera, kanske ska fråga mamma-pappa åka hit. Men vet inte än säkert. Jag sa till J, men hon blev direkt besviken, och frågade m vi kan åka dit. Men sa att jag jobbar , vi kan inte åka. Allt är öppet just nu. Men det blir dyrt om de ska åka. Vet inte hur är det med pappa. Jag prata mindre och mindre med de, ibland skriver bara med mamman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0