Idag tappade nästan all hopp...

...att träffa honom. Det känns just nu så hopplös. Jag bara surfade runt lite på FB. Först såg en tjej som hade en inlägg med honom, när han är med sonen i skogen. Det var i början av sept. Jag tolkade det att det är något med denna tjej. Vidare såg att hon hade en till inlägg i början av juli...han var med sonen i en vattenfontän...Då börjar man bli lite nyfiken , vem är det tjejen. Jag kunde inte låta bli och sökte vidare...tills jag såg att de har en förhållande fr. 20. aug 2017. Det är för ca ett år sen. Konstig var det att han har inte det som han har nån förhållande. Och såg inte heller det att han är " singel". I början jag blev vän med honom, såg att han hade den info tydlig, att han är singel. Det allt behöver inte betyda att de har ett förhållande. Men börjar tänka mer och mer på det nu. Speciellt det att han visar inte så mycket intresse att vilja ses...ja han har ju själv sagt att han är singel, och absolut vi kan ses, och ta en fika istället framöver. Jag känner själv att om de ( hade ) förhållande och gjort slut kanske han är inte redo att träffa någon ny just nu. Men samtidigt börjar jag undra lite, om det är slut, varför lade upp denna tjej inlägg med honom...om en månad sen. Det är min undrar just nu, vet inte hur ska tänka. Men börjar sakta att tappa hoppet att kunna träffa honom. Jag vet inte själv om jag har rätt, och vill inte heller börja ifrågasätta honom heller. Ljög han till mig , när han är tillsammans med någon annan. Det vet inte jag. Jag är ganska ledsen just nu. Ingen som vet om honom. Eller har bara tre väninnor jag har pratat om honom. Men bara det som var i början. Jag har lagt ner det att diskutera med någon om honom. Om kommer prata med någon, vill inte höra någon som säger. Ah du kommer hitta någon annan/bättre. För att ingen som känner mig, ingen som vet hur jag känt med honom. Han har lämnat någon just nu i mitt hjärta, och har så ont. Jag har gjort allt , jag har sagt honom att jag vill lära känna honom, att vill kunna träffa honom. Men just nu är det bara stopp...Jag tänker fortfarande på honom. Jag vet att kommer träffa honom kanske snart igen, helt plötsligt. Just nu vill vara själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0