Igen förkyld

Det har inte gått bort. Min förkylning. Jag känner igen täppt i näsan. Idag tänkte gå träna efter jobbet, men kände mig så snorig att orkade inte gå dit. Det är bättre att ta det lugnare i några dagar, och sen kör jag igång på riktigt. Planen är att träna minst tre dagar i veckan, en pass att springa eller cykla länge. Imorgon ska åka efter jobbet att slänga lite grejerna hemma. Idag tog lite tid och städade litegrann grejerna här hemma. Det finns mycket mer att slänga hemifrån. Men kommer ta det sakta nu. Jag försöker ha lite mer ordning nu hemma. Samt måste försöka att sälja lite grejerna här hemma. Det går inte alls att sälja mer mina disktrasor. Nu tänkte prova på tradera, kanske kan sälja där. Sen har jag de nudie jeans , som är lite tajta för mig. Jag tänkte sälja de och om kan sälja de, kan se om hittar rätt storlek. Idag pausade igen min HP. Det känns bra. Även har börjat minska min FB, delar inte ofta där om mig allt. Min planen är att inte dela hela mitt liv där nu, plus att inte lägga ny profilbild. Jag har en skugga just nu, som visar mig i stranden, hela kroppen. När jag mår bättre, och är inte så ensam, kan tänka mig att la upp en riktig profilbild. Men nu känner mig inte så himla bra, och vill inte vara så aktiv där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0