Inte ofta här...

...och skriver om mitt liv, om mina känslor. Livet går vidare som vanligt. Det är mest bara jobb. I onsdags servade bilen, det gick bra, men hade en liten problem, nu behöver kontakta seat verkstad i kalmar, att de ska hjälpa mig fixa en sak. På måndag kommer ringa och prata med de. Om de kan skicka den delen, eller ska åka dit. Imorgon är det sista dag på jobbet, sen är ledig en hel vecka. Men ska börja nu med ny träningsprogram. Jag fick boken och har kollat redan träningsprogram där. Det känns bättre när har kommit igång med träningen nu. Ofta är där och tränar med en gammalkollega. På måndag kommer vi åka kryssning till Polen. Det känns spännande att åka lite bort. J känner sig lite sjuk, ont i halsen, men hoppas det går över snart. Idag köpte halstabletterna. Ikväll gjorde jag det igen....öppnade konto på badoo. Men lade upp bara gamla bilderna, var har jag långa hår. Privat har jag korta hår. Jag vill bara se , om det kommer vara mer killar som kommer skriva med mig. Redan nu kollade lite runt, och det finns några som kanske kan vara värd att skriva med. Jag tänkte inte själv börja skriva med någon. Plus att skrev presentation vem söker jag. Vi ska får se hur länge håller mig där denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0