Jag fick nog....

Jag fick nog... Jag orkade inte mer...jag klarade det inte mer...det blev för mycket....Inaktiverade precis mitt konto FB/ messanger. ...när såg min "kompis" lade upp ny bild när hon hade festkläderna och henna på händerna, att bara " visa" sig , selfie hit och dit , överallt..och sen han hade " gillat" igen hennes bilderna. Jag får jättekonstig känsla just nu att de har pratat om mig bakom min rygg. Jag är helt säker på det. Denna gången nådde jag gränsen, jag klarade inte det mer, hela FB, hela messanger. Gråter... Jag måste komma därifrån helt. Jag har mina nära vänners nr, om jag kommer behöva kontakta de. Det är inte hela världen. Men kände just nu att det var den sista droppen, precis när hade kommit på fötterna och sen kommer det allt tillbaka....hela mitt liv rasade just nu. Tänk att nu kan ingen kontakta mig där...vilken lugn livet kan vara nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0