Livet när man känner lurad...

...som vanligt, det fortsätter. Nu såg att hon hade en inlägg med honom , han är i skogen och fotar något. Hon skrev att hon älskar honom barnsligt sätt, bla bla bla. Han själv hade " älskat" den inlägg. Han skulle svarat tillbaka något i kommentarfältet, men inget. Men det räcker inte för henne. Jag skrev honom nu och bara att får jag fråga en sak, om han är fortfarande singel eller uppdagen. Vad kommer han svara nu? Jag tror att svarar inte nu att han är singel...Om han kommer svara nu. Kanske läser bara och svarar inget tillbaka. Vet inte. Om han kommer svara nu att han är singel fortfarande , tänker jag skicka denna meddelande vidare till henne. Hon skulle börjat undra ju mer om mig, om vi hade träffat eller sånt. Jag tror att hon är rädd att förlora honom. Men att vara ihop med någon som ljuger rakt i ansikte, det är henne liv ju. Jag skulle inte vilja vara i hennes situationen. Jag är inte hon, jag är jag. Jag är inte värd någon, som lurar mig så lätt. Men det blir intressant om han svarar mig nu. Ja, och helt plötsligt svarade han direkt, när han läste meddelande. - Ja, jag har en fantastisk flickvän. Jag svarade tillbaka, att visste inte alls tills upptäckte att du har förhållande och inte alls singel, glad för din skull. tack att du svarade ärligt. Inget mer. Han svarar inget tillbaka. Han skulle säga tack, att skrev att är glad för hans skull. Det känns just nu så tomt, hela mig. Att fick just detta svaret nu. Det finns den känsla när kände att han var det , det var han, men samtidigt var osäker med detta. Men det att vi träffades aldrig var bättre. Om vi skulle träffats sen skulle upptäckt att han har redan flickvän, det skulle varit värre. Jag klarar inte just nu att skriva hur jag känner, men tårarna bara rinner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0