Nu är det över...

...jag kunde inte mer att fortsätta med detta och drömma vidare det omöjliga. Det är sant att han har förhållande med detta tjej. Jag bara skrev henne och frågade direkt och hon svarade att ja, de är fortfarande ihop, sen undrade hon varför frågar jag. Jag skrev som det var. Att skrev med honom mitt i sommaren och han skrev mig att han är singel. Nu vet hon ( hans flickvän) det. Sen skrev jag henne att jag är tacksam om det samtal är bara mellan oss att hon ska inte ifrågasätta honom för det. Hon sa bara " okej". Men vet hur det kan kännas för henne nu när hon vet. Jag skulle inte kunna lita på någon som säger till någon annan , att ljuga att man är singel, men man är inte. Jag skulle tappa allt förtroende på personen. Man kan inte lita på personen helt mer. Men det är deras liv, och de vet själva hur de är i förhållande. Men frågan är nu det, om hon går ifrågasätta honom eller låter det bara vara. Nu tänkte ha lite koll på det. Om jag kommer märka att han kommer ta bort mig på sin vänlista , så vet jag direkt att hon har sagt honom. Det känns jätte tufft just nu och mår ganska dåligt, men jag kände att behövde det svaret nu, som stämmer 100%. Nu måste glömma honom. Det är ingen ide mer att skriva honom eller vänta att han ska skriva mig. Jag låter honom vara min vän, det spelar ingen roll. Vi kan vara vänner fortfarande. Han kanske kommer det själv märka om jag inte skriver till honom. Jag hade tidigare tänkt på det, men ville inte tro på det. Igen är mitt hjärta förkrossad. Igen är jag i ruta ett...Men kommer inte kunna lita på någon mer så lätt. Jag vet att kommer träffa någon snart, innan året är slut kommer jag inte vara ensam. Han kommer snart hitta mig. Han som kommer ge allt kärlek jag har väntat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0