Ny veckan som började bra

Jag känner att den vecka som började blir bra, och jag är inte mer så ledsen. På morgonen gick före jobbet till gym, hann träna ca en timme. Jag tränade mest ben. Det är bättre att träna olika delar av kroppen. Nu har bestämt att träna minst tre gången i veckan att börja med. Sen kanske får känner att orkar mer, kan köra på bara. Och igår kvällen, när hade tappat hoppet att han kommer svara mig tillbaka. Men han svarade när hade nästan somnat. Han skrev bara, att det stämmer, att de gjorde en liten runda där. Det var han. Sen skrev tillbaka ungefär att vågade inte igen komma fram och säga "hej". och att han hade sonen, kanske kommer sonen fråga vem jag var. Jag ville gå fram och säga "hej" till honom, men vågade inte. Inte än. Vi kommer säkert ses mer och hoppas att snart kommer vi ses utan barn. Nu tar det bara lugnt. Det är bättre att inte börja skriva ofta till honom. Jag har förstått att han gillar inte skriva så mycket där. Och vill inte vara det som skriver och frågar om han har tid att ses. Det skulle han göra själv. Eller han kanske är för blyg och rädd att fråga, och kanske ses bara såhär. Men det känns att det kan bli något. Snart kommer J hem, hon gick igen till sin kompis. Hon börjar umgås oftare med sina vänner nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0