Onsdag kväll

Det är kvällen och allt är som vanligt. Det har hänt inget om denna kille. Jag har ingen aning just nu om hans flickvän har frågat honom om det som berättade henne. Kanske tycker hon att jag ville bara förstöra deras förhållande. Men hon skulle vilja se bevis, de meddelanden när han skrev att han är singel. Jag tänkte att hon kommer säkert kontakta mig igen och fråga de bevis. Men har inte hört av sig. Eller har de gått isär redan. Det vet inte jag, och tänker inte skriva honom själv mer. Det är bättre att lämnad det allt bakom nu för alltid. Det finns någon där ute som hittar mig snart. Idag var på gym, ah det kom för många killarna dit. Sist var det tre stycken, att tränade bara halv timme , sen kom hem. Sen var en till där, som sa " hej".. Han såg ut söt och trevlig. Vet inte vem han är. Om han tränade där också. Det vet man aldrig när kommer träffa min hjärta. Kanske där på gym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0