Resan är över

Resan är över i Polen och vi är tillbaka. Det gick bra, vi hade det trevlig och kul. Köpte en del för J, mest just för henne. Nu är jag igen på botten, men har alltid en plan att klara mig. Jag mår just nu sjutton, illamående är kvar. Vi kom hem på morgonen, åt frukost och sen somnade jag, vilade nu i några timmar men känner mig fortfarande seg och trött. Snart kommer min vän o lämnar nyckeln tillbaka. Det känns fortfarande jobbig att må så dåligt, jag håller mig uppe och är stark att komma över det allt som jag har inom mig. Jag vet att det bli bättre snart. Det hände något, som jag drömde i natten. Drömmen var något att jag träffade en ensamstående pappa till en pojke, som var kanske ca tio år gammal. Jag minns inte så mycket, men det var sånt drömmen. Jag vet inte vad det kan betyda. Det betyder något säkert. Idag skulle jag träna, men mår så dåligt och klarar inte att gå träna. Imorgon ska ut till skogen, sista gång vi ska ut. Sen har vi en dag att plocka skräp, sen är det allt för i år. I helgen skulle gått till Hallowen fest, men det blir inget. Jag är fortfarande så besviken på min väninna som vände ryggen på mig, och kan inte förlåta det till henne. Det var gränsen, jag har inte pratat med henne inget mer om den fest som vi hade planerat. Jag undviker henne helt just nu. Jag hoppas att hon kommer inte fråga mig via insta nu. FB har jag stängt. Nu ska diska hemma, sen ska gå handla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0