Tisdag

Det är solig och mår lite bättre. Jobbat idag men är hemma nu. J gick till stan med sin kompis. Nu ville jag veta lite mer hur andra tänker på det, som jag gjorde, när kontaktade denna tjejen. Svaren bara rullar in, många skriver att lämna honom direkt, vissa bara skoja, att ta kontakt med tjejen att träffas och se hur killen reagerar. Vissa vill se konservation mellan de, osv. Men det är många som tänker jag. Att skulle lämna honom direkt. Jag vet inte ju själv hur detta tjejen nu går vidare, om hon kommer lämna honom eller inte. Men skulle inte ha någon sån kille själv. Men nu vet jag själv hur han är. Och är tacksam att har inte träffat honom. Det är inte min grej att dela någon med annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0