Äntligen lång helg

I tre dagar ledig. Det känns bra att vara ledig nu så länge. Idag var vi i skogen, hjälpte falla träder med D och annan kille i gruppen. Vi hade så kul, skoja och skratta mycket. Nu har jag vilat i några timmar, måste vakna till mer nu att klara kvällen, natten att dansa. Ja, vi ska ut ikväll med en tjejkompis. Jag funderade om ska fråga henne komma hit, köpte cider men vet inte om hon kommer dricka. Men kan fråga ju henne, om hon kommer i väg. Hennes man kanske låter inte gå. Det ska bli kul att igen gå ut. Jag berättade även till D sen när han körde mig hem att ska ut ikväll. Han började fråga vart ska gå, och blev nyfiken. Kanske kommer även han dit sen nu, men tror inte. Han och J pratade nu att de ska ut när det är hallowen, hehe, jag tänkte också gå då. Jag har inte än glömt bort honom, jag tänker fortfarande på honom. Det går inte att bara glömma honom. Det tar tid om kommer glömma honom. Han vet att jag vill träffa honom, att jag är intresserad av honom. Men ser just nu inget intresse av honom. Han skrev sist att han har för mycket att göra. Det är bättre att inte pusha honom just nu mer, han kommer själv ta kontakt när han kan/vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0