Det kommer bli bra igen

Jag kommer kämpa tills slut, jag ger inte upp. Det känns fortfarande tufft med alla mina känslorna, men försöker ta det lugnt. En dag i taget. Det är bara jag som måste vara stark just nu. Idag efter jobbet fick träffa D, han lämnade min bilnyckeln. Vi pratade lite. Jag pratade med henne, som gick ur i våran grupp. Jag fixade jobb för henne...I fredags sa hon varför hon gick ur i gruppen. Att han gillar inte D personligen. Sen att alla har egen åsikt. Jag sa inget mer tillbaka. Nu berättade till D om det. Och han blev så arg och besviken på mig att jag skyddade inte honom....Jag skulle sagt något om honom. Men det gjorde jag inte, och är så besviken på mig. Att ungefär vänner skyddar varandra. Jag blev samtidigt så ledsen att han sa så till mig. Han sårade mig nu också. Som det är mitt fel nu. Jag kom hem och tänker nu hela tiden på det. Jag vill inte just nu nån kontakt med honom, på lördag vi ska ut till Verkö igen. Nu tänkte gå ut och ta en lång runda, att bara får bort alla mina negativa tankarna. Jag har varit så nere sista dagarna men nu är det slut för allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0