Ensamhet som gör så ont

Just nu känner mig så ensamt igen. Det finns nästan inga dagar jag inte tänker på det. När man ser andra bli ihop, gifta sig och skaffa barn. De som jag har träffat tidigare, det händer med bara med de. Jag sitter bara här och vet inte vad är det fel med mig. Varför får inte jag träffa någon, att bli lycklig. Nu är det höst och det kommer allt med en gång. Jag tänker på någon särskilt just nu, men försöker hålla mig borta att kontakta igen honom. Att träffa någon annan, vet inte om kan göra det. Han finns fortfarande i mina tankarna. Snart är det jul, och känns att kommer vara ensam. J ska till sin pappa, de ska till Polen. Nu lade upp en inlägg i singelgruppen på FB, kanske finns någon där för mig. Jag kollade några som bor i Karlskrona, det var en kille som såg bra ut. Men vill inte kontakta honom bara såhär. Någon måste hitta mig där. Skrev med en kille, som bor i Stockholm, men vi skriver inte mer. Nu håller på med tvättstugan också. Maskiner tar så lång tid. Tur att har inte så mycket tvätt. Men kommer inte hinna torka allt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0